آسمان سرزمین‌های اشغالی زیر غرش قدرتمندانه موشکی و پهپادی ایران قرار دارد

الف جمعه 15 اسفند 1404 - 20:12
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: با هدف قرار دادن سامانه‌های راداری سپر موشکی رژیم جعلی صهیونیستی، توان پدافند هوایی رژیم به شدت کاهش پیدا کرده و آسمان سرزمین‌های اشغالی زیر غرش قدرتمندانه موشکی و پهپادی ایران قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در پیامی ویدئویی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف تداوم حملات سنگین‌تر و دردآورتر از قبل به پیکره رژیم کودک کش صهیونی و آمریکای جنایتکار آمادگی‌های خود را حفظ نموده و تداوم حملات به دشمن برابر طرح‌های از پیش تعیین شده، اقدام خواهد شد.

 

وی گفت: ضمن هدف قرار دادن همه منافع و منابع آمریکا و رژیم صهیونیستی، تمام تلاش جمهوری اسلامی ایران این است تا امنیت امنیت تنگه هرمز حفظ شود و آسیبی به کشورهای منطقه نرسد.

 

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: پایگاه پهپادی MQ9 آمریکا در منطقه توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت و ستون‌هایی از دود ناشی از آتش سوزی به آسمان بلند شده است.

 

سرهنگ ذوالفقاری در پایان تصریح کرد: با هدف قرار دادن سامانه‌های راداری سپر موشکی رژیم جعلی صهیونیستی، توان پدافند هوایی رژیم به شدت کاهش پیدا کرده و آسمان سرزمین‌های اشغالی زیر غرش قدرتمندانه موشکی و پهپادی ایران قرار دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.