قوه قضاییه: حضور ۲۰ درصدی کارکنان واحدهای قضایی تهران تا اطلاع ثانوی

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 17:51
طبق اطلاعیه قوه قضاییه، از یکشنبه هفدهم اسفند، کارکنان استان تهران با حضور ۲۰ درصدی و استفاده از دورکاری، به ارائه خدمات قضایی و اداری ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر،بنابر اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی دولت و اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با هدف استمرار ارائه خدمات عمومی و حفظ امنیت و آرامش کارکنان نظام اداری، فعالیت تمامی واحدهای قضایی و اداری استان تهران از روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه تا اطلاع ثانوی به صورت حضور ۲۰ درصدی با هماهنگی مدیران مربوطه خواهد بود.

همچنین تمامی رده‌های مدیریتی از شمول دورکاری مستثنی می‌باشند. مدیران محترم به گونه‌ای برنامه ریزی نمایند که سایر کارکنان دورکار آمادگی لازم را برای حضور در محل کار داشته باشند. ضمناً در راستای استفاده از ظرفیت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه دورکاری (کار در خانه) مصوب هیئت وزیران، فعالیت تمامی کارکنان خانم در استان تهران به صورت دورکار خواهد بود.

روسای واحدهای قضایی ترتیبی اتخاذ فرمایند تا در تجدید وقت دادرسی، اولویت به رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های زندانی‌دار باشد. همچنین با تعیین شعب کشیک در دادسراها و محاکم کیفری ۲ و یک در سراسر کشور، زمینه خدمات رسانی به مراجعین را فراهم کنند.

در سایر استان‌ها نیز با رعایت موارد فوق تمهیدات لازم با هماهنگی تصمیمات مقامات استانی اتخاذ شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.