باشگاه خیبر خرم‌آباد حمله صهیونی-آمریکایی به اماکن ورزشی را محکوم کرد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 16:53
خرم‌آباد - باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد حمله متجاوزانه صهیونیستی - آمریکایی به اماکن ورزشی کشور ایران را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد در بیانیه‌ای حمله متجاوزانه صهیونیستی - آمریکایی به اماکن ورزشی کشور ایران را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با ابراز تأسف و نگرانی عمیق، حملات وحشیانه و غیرانسانی آمریکا و رژیم صهیونیستی به اماکن ورزشی کشور از جمله ورزشگاه آزادی، ورزشگاه بعثت تهران و بخش‌هایی از ورزشگاه تختی خرم‌آباد را به‌شدت محکوم می‌کند.

اماکن ورزشی در سراسر جهان نماد صلح، همبستگی و رقابت جوانمردانه میان ملت‌ها هستند و تعرض به چنین فضاهایی نه‌تنها نقض آشکار اصول انسانی و ورزشی است، بلکه بی‌احترامی به جامعه بزرگ ورزشکاران، هواداران و مردمی است که ورزش را بستری برای دوستی و امید می‌دانند.

باشگاه خیبر خرم‌آباد به‌عنوان نماینده مردم شریف استان لرستان، ضمن اعلام همبستگی با خانواده بزرگ ورزش کشور، این اقدام غیرقابل‌قبول را محکوم کرده و از نهادهای بین‌المللی ورزشی می‌خواهد نسبت به این‌گونه اقدامات واکنش قاطع و مسئولانه نشان دهند و از حرمت و امنیت فضاهای ورزشی در سراسر جهان دفاع کنند.

بی‌تردید ملت ایران و جامعه ورزش کشور با روحیه‌ای استوارتر از گذشته مسیر خود را ادامه خواهند داد و اجازه نخواهند داد چنین اقدامات خشونت‌آمیزی خللی در اراده و همبستگی آنان ایجاد کند.

باشگاه خیبر خرم‌آباد همچنین اعلام می‌کند که ورزشگاه‌ها همواره باید محل شور، نشاط و اتحاد باشند و جامعه ورزش ایران در کنار مردم خود، در دفاع از ارزش‌های انسانی و ورزشی ایستاده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.