واکنش هیات‌فوتبال تهران به حمله به ورزشگاه آزادی

تابناک جمعه 15 اسفند 1404 - 15:36
هیات فوتبال استان تهران با انتشار بیانیه‌ای حمله به اماکن ورزشی را محکوم کرد.

 

هیات فوتبال استان تهران حمله به اماکن ورزشی را محکوم کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ در بیانیه هیات فوتبال استان تهران آمده است: حمله ناجوانمردانه آمریکایی- صهیونسیتی به سالن دوازده هزاری نفری ورزشگاه آزادی و ویرانی کامل این بنای ورزشی که در سال های طولانی میزبان بازی های متعدد خارجی و داخلی بود و خاطرات بسیاری را برای مردم این سرزمین رقم زد، نیات پلید دشمنان در تخریب زیرساخت های ورزشی کشورمان را بر همگان آشکار و نمایان ساخت. 

هیات فوتبال استان تهران ضمن محکومیت این حرکت ناجوانمردانه و مغایر با اصول انسانی، بر حفظ و انسجام مردم ایران به ویژه ورزشکاران که همواره پشتیبان استقلال و عزت ایران بودند، تاکید دارد.

همچنین هیات فوتبال استان تهران بمباران ورزشگاه بعثت تهران را نیز شدیدا محکوم کرده و انتظار دارد نهادهای مربوطه به سرعت موضوع تخریب بنای ورزشی را در جوامع بین المللی پیگیری نمایند و مانع انهدام مکان‌های ورزشی در کشورمان شوند.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.