تهرانی ها به یاد رهبر شهیدشان در بوستان چیتگر درخت کاشتند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 14:35
مراسم درختکاری در منطقه‌ ۲۲ همزمان با ۱۵ اسفندماه با نام و یاد رهبر شهید میهن اسلامی در بوستان جنگلی چیتگر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، مراسم درختکاری امسال در قالب پویش «با یاد سرو به نام ایران» و در ادامه پویش کاشت ۲۵ هزار درخت در بوستان چیتگر همزمان با هفتمین روز از حمله وحشیانه آمریکا و اسراییل در یکی از بزرگترین پهنه‌های سبز پایتخت برگزار شد.

این مراسم همزمان با فراخوان‌های اعلام شده توسط مدیریت شهری تهران جهت کاشت درخت در بوستان های گوناگون شهر تهران در سایر مناطق شهری و با حضور شهردار پایتخت، داوود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست، خسروی شهردار منطقه ۲۲، شهروندان و فعالان محیط زیست برگزار شد.

کاشت ۲۵هزار اصله نهال غیرمثمر در بوستان چیتگر تا پایان سال از جمله اهداف مدیریت شهری جهت حفظ و گسترش فضای سبز از ماه‌های گذشته و در قالب سومین مرحله از پویش احیای چیتگر در منطقه ۲۲ رسما کلید بخورد.

گونه‌های منتخب برای این طرح از بین درختان مقاوم، متنوع و سازگار با اقلیم منطقه انتخاب شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.