آیا ایران درخواستی برای مذاکره با آمریکا داشته؟!

تابناک جمعه 15 اسفند 1404 - 14:26
نماینده ایران در مصر گفت عدم اطمینان به آمریکا هرگونه تعامل دیپلماتیک با این کشور را غیرممکن می‌کند.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ مجتبی فردوسی پور، رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر، ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر درخواست ایران برای مذاکره با این کشور را رد کرد.

وی تاکید کرد: ایران درخواستی برای مذاکره با ایالات متحده برای پایان دادن به جنگ رو به گسترش نداشته است.

فردوسی پور اظهار داشت: فقدان اعتماد، هرگونه تعامل با آمریکا را پس از دو بار شکست در مذاکرات برای توافق هسته‌ای احتمالی و منتهی شدن آن‌ها با جنگ، غیرممکن می‌کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.