طیبی: آمریکا با خیانت برخی کشورهای عربی منطقه را ناامن کرده است

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 14:13
آستانه اشرفیه- امام جمعه آستانه اشرفیه با انتقاد از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت:آمریکا با خیانت برخی کشورهای عربی منطقه را ناامن کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد طیبی در خطبه نماز جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، آمریکا را به ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی متهم کرد و گفت: هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان ضروری است

امام جمعه آستانه اشرفیه افزود: این کشور با بهره‌برداری از خیانت برخی از کشورهای عربی، تلاش می‌کند تا منطقه را تحت سلطه خود درآورد.

حجت‌الاسلام طیبی با بیان اینکه مروز شاهد هستیم که آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی، جنگ و خونریزی را در منطقه تشدید می‌کند، اظهار کرد:این کشور با ایجاد گروه‌های تروریستی و مسلح کردن آن‌ها، به دنبال برهم زدن ثبات و امنیت کشورهای منطقه است.

وی با محکومیت این اقدامات، خواستار اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی برای مقابله با تهدیدات مشترک شدند.

امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به اقدام رزمندگان ایرانی در دور کردن یک ناو جنگی آمریکایی از تنگه هرمز،، افزود:این اقدام را نشان‌دهنده قدرت و توانمندی نیروهای مسلح کشور ایران است

وی تصریح کرد: زمندگان ما با هوشمندی و شجاعت، از منافع ملی کشورمان دفاع می‌کنند و اجازه نخواهند داد که دشمنان، به حریم امنیتی و اقتصادی ما تعدی کنند.

حجت‌الاسلام طیبی بر لزوم تقویت وحدت و انسجام داخلی تاکید کرد و گفت :امروز دشمنان، تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه ما به کار گرفته‌اند که باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.