به گزارش همشهری آنلانی، سعید مهرسروش، معاون آموزش اورژانس استان تهران درباره خسارت به ناوگان اورژانس استان تهران بر اثر حملات صهیونی - آمریکایی به همشهری گفت: طی روزهای گذشته ستاد اورژانس استان تهران در خیابان ایرانشهر دچار صدمه و آسیب شد. به دلیل آسیب به برخی طبقات و شکستن درها و شیشهها اکنون این ساختمان به طور کامل تخلیه شده است. برخی ناوگان اورژانس هم در پایین همین ساختمان یا در حین ماموریت دچار آسیب شدهاند.
مهرسروش از شهادت یکی از امدادگران هم خبر داد و عنوان کرد: یکی از همکاران عزیز ما از ناحیه غرب استان تهران هم در حین خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شده است. درباره سایر همکاران هم آسیبهای جزئی داشتیم که در حین خدمت به آنها وارد شده اما منجر به بستری نشده است.
او درباره تداوم خدمترسانی به شهروندان تهرانی هم توضیح داد: با وجود آسیبها ارائه خدمت متوقف نشده و حتی با افزایش ظرفیت در حال انجام است. شهروندان عزیز هیچ نگرانی در این باره نداشته باشند. پرسنل و مدیران ارشد اورژانس استان تهران ۲۴ ساعته مشغول خدمترسانی و در آمادهباش کامل هستند.
این مسئول با بیان این که افزایش ظرفیت در نیروهای ستادی و عملیاتی رخ داده عنوان کرد: بسیاری از نیروهای عملیاتی هم حتی در روزهایی که شیفت نیستند سرکار حضور دارند. به همین دلیل بخش امدادرسانی در موتوآمبولانس و اتوبوس آمبولانس فعالتر شدهاند.
به گفته معاون آموزش اورژانس تهران در حال حاضر چیزی حدود ۶۰۰ ناوگان در حال خدمترسانی به مردم هستند.









