جدیدترین خبر درباره فعالیت ادارات از هفته آینده | تمدید دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی

همشهری آنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 12:32
استاندار تهران گفت: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری است. دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، استاندار تهران گفت: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.