دشمن به سوله نگهداری اسب هم رحم نکرد

مشرق نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 11:32
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در پی حمله وحشیانه بامداد امروز دشمن صهیونیستی _ آمریکایی به یک سوله نگهداری اسب در مسیر تبریز به صوفیان، چند رأس اسب تلف شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، مهدی حامی امروز جمعه افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه، سازه محل نگهداری به طور کامل تخریب شده و تعدادی از اسب‌ها در زیر آوار گرفتار شدند که عملیات خارج‌سازی حیوانات توسط گروه‌های امدادی محلی انجام شد.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی اضافه کرد: از لحظه ثبت نخستین گزارش، تیم‌های تخصصی اداره کل دامپزشکی استان و ادارات دامپزشکی شهرستان‌های تبریز و شبستر در محل حادثه حضور یافتند که طی عملیاتی، سه راس اسب تلف شده در اثر بمباران، طبق ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی، دفن بهداشتی شده و اقدامات لازم برای ضدعفونی محیط انجام شد.

دشمن به سوله نگهداری اسب در صوفیان هم رحم نکرد

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.