خشم ترامپ از عدم همراهی اسپانیا در تجاوز به ایران و ابراز ناامیدی از انگلیس

رکنا پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 23:11
ترامپ از عدم همراهی اسپانیا در تجاوز به ایران و ابراز ناامیدی از انگلیس خشمگین شد.
خشم ترامپ از عدم همراهی اسپانیا در تجاوز به ایران و ابراز ناامیدی از انگلیس

به گزارش رکنا،  «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر خشم خود را همراهی نکردن اسپانیا در تجاوز واشنگتن و رژیم اسرائیل به خاک ایران بیان و درباره انگلیس نیز ابراز ناامیدی کرد.

ترامپ به نیویورک پست گفت: «ما برندگان زیادی داریم، اما اسپانیا یک بازنده است و بریتانیا بسیار ناامیدکننده بوده است.»

رئیس جمهوری آمریکا در مورد اسپانیا افزود که این کشور «نسبت به ناتو بسیار خصمانه است» و از این کشور به دلیل نرسیدن به اهداف تعیین‌شده برای هزینه‌های دفاعی در چارچوب پیمان آتلانتیک شمالی انتقاد کرد.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.