به گزارش رکنا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر خشم خود را همراهی نکردن اسپانیا در تجاوز واشنگتن و رژیم اسرائیل به خاک ایران بیان و درباره انگلیس نیز ابراز ناامیدی کرد.
ترامپ به نیویورک پست گفت: «ما برندگان زیادی داریم، اما اسپانیا یک بازنده است و بریتانیا بسیار ناامیدکننده بوده است.»
رئیس جمهوری آمریکا در مورد اسپانیا افزود که این کشور «نسبت به ناتو بسیار خصمانه است» و از این کشور به دلیل نرسیدن به اهداف تعیینشده برای هزینههای دفاعی در چارچوب پیمان آتلانتیک شمالی انتقاد کرد.