ارتش: انتقام ناوشکن دنا را خواهیم گرفت

خبرآنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 21:39
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای در خصوص هدف قرار گرفتن ناو دنا:حمله ناجوانمردانه به ناو دنا در حدود 2000 مایل دورتر از میدان جنگ و به شهادت رساندن دانشجویان جوانی که در مأموریت آموزشی و در حال بازگشت از رزمایش صلح میلان 2026 بودند، نشان داد که استکبار جهانی، تابع هیچیک از قواعد بین المللی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای در خصوص هدف قرار گرفتن ناو دنا اعلام کرد: حمله ناجوانمردانه به ناو دنا در حدود 2000 مایل دورتر از میدان جنگ و به شهادت رساندن دانشجویان جوانی که در مأموریت آموزشی و در حال بازگشت از رزمایش صلح میلان 2026 بودند، نشان داد که استکبار جهانی، تابع هیچیک از قواعد بین المللی نیست.

به روایت خبرگزاری صداوسیما، در این بیانیه آمده است: نیروی دریایی آمریکا، در این تهاجم وحشیانه و غیر انسانی، در صدها مایل دورتر از منطقه جنگ، بدون اخطار قبلی، بار دیگر قواعد عرفی و حقوق بشردوستانه و مقررات دریانوردی بین المللی را زیر پا گذاشت. 

شهادت سرخ آن جوانان عزیز و سفیران ایران اراده ملت بزرگ و رزمندگان اسلام را برای انتقام خون پاک همرزمان خود قوی‌تر می‌سازد.

رزمندگان دلاور ارتش هم قسم با هم و مصمم تر از گذشته به یاری خداوند متعال، دشمنان آمریکایی صهیونی را پشیمان خواهند کرد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.