محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، با اشاره به کمبود ذخایر پدافندی ایالات متحده، از حاکمیت راهبرد «اول اسرائیل» در اولویتبندیهای نظامی واشنگتن خبر داد. وی تأکید کرد که این رویکرد منجر به بیدفاع ماندن منافع و سربازان آمریکایی در مناطق مختلف، از جمله خاورمیانه شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که آمریکاییها به خاطر کمبود ذخایر پدافندی، مجبور به اولویتبندی شدهاند که در این اولویتبندی، راهبرد «اول اسراییل» در دستور کار قرار گرفته است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
« آمریکاییها به خاطر کمبود ذخایر پدافندی، مجبور به اولویتبندی شدهاند.
حتما مالیاتدهندگان آمریکایی شگفتزده میشوند اگر بدانند که در اولویتبندی پدافندی، راهبرد «اول اسراییل» در دستور کار قرار گرفته است.
عواقب بیدفاع رها کردن منافع و سربازان آمریکا فقط در خاورمیانه نخواهد بود.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.