فدراسیون فوتبال: بمباران اماکن ورزشی نشانه توحش است

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:57
فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای بمباران اماکن ورزشی توسط دشمن آمریکایی - اسرائیلی را محکوم کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمله وحشیانه دشمن متخاصم صهیونی و آمریکایی به مرز و بوم و اینک بمباران زیرساخت های ورزشی نشانه دیگری از توحش آنها در قبال هر چیزی است که در ایران ما بوی زندگی می دهد.

بی شک جنایات جنگی دشمنان متخاصم سرزمین یکپارچه ایران نه تنها وجدان های دردمند را در تمام دنیا بیدار خواهد کرد بلکه بار دیگر نشانه های ابراز انزجار و خشم از نادانی آنها که صندلی های ورزشگاه‌ ها را با باروت ها تخریب می کنند،نمایان می سازد.

ورزشگاه هایی که در آنها فریاد «ایران_ ایران» طنین انداز بود...

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.