هرکس از اماکن حساس فیلم گرفت به وزارت اطلاعات گزارش کنید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:39
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هرکس از اماکن حساس فیلم گرفت به وزارت اطلاعات گزارش کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای بیان کرد: در صورتیکه فردی نسبت به تهیه عکس یا فیلم را از اماکن حساس یا ساختمان ها و محلهای آسیب دیده اقدام نماید، همچنین به ثبت موقعیت مراکز با دستگاه GPS و یا تلفن همراه و علامت گذاری مکانها بپردازد میتواند عامل دشمن آمریکایی - صهیونی باشد.

در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را بلافاصله به کانال رسمی ستادخبری وزارت اطلاعات در پیام رسان های ایتا، بله و روبیکا به آدرس vaja۱۱۳@ ارسال فرمایید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.