حمله پهپادی نیروی هوایی ارتش به تل‌آویو/ پهپاد رژیم صهیونی در آسمان قصر شیرین منهدم شد

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:52
ارتش جمهوری اسلامی ایران از آسیب جدی به اهدافی در تل‌آویو و سقوط پهباد هرمس در قصرشیرین خبر داد.

به گزارش مشرق، در ششمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان و پاسخ متقابل نیروهای مسلح کشورمان در قالب حق دفاع مشروع، ارتش جمهوری اسلامی ایران از آسیب جدی به اهدافی در تل‌آویو خبر داد. در اطلاعیه ارتش آمده است: پهپادهای نیروی هوایی ارتش، به اهدافی در تل آویو و سایت راداری میرون رژیم صهیونیستی حمله کرده و به این تأسیسات آسیب جدی وارد کردند.

ارتش همچنین در اطلاعیه دیگری خبر از سقوط پهباد هرمس در قصرشیرین داد و اعلام کرد: ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز یک فروند پهپاد پیشرفته هرمس رژیم صهیونی، توسط سامانه‌های توپخانه‌ای نیروی زمینی ارتش در قصر شیرین ساقط شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.