کمپ تیم های ملی جودو ایران تخریب شد

خبرآنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:40
کمپ تیم های ملی جودو ایران در مجموعه ورزشی آزادی مورد اصابت موشک قرار گرفت و تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، در پی حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران امروز پنجشنبه 14 اسفند مجموعه ورزشی آزادی تهران مورد حمله و اصابت موشک قرار گرفت. 

در این حمله کمپ تیم های ملی جودو ایران که در بخشی از سالن 12 هزار نفری قرار داشت به شدت تخریب شد و آسیب زیادی به آن وارد شد. 

پیش از این با تصمیم آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، اردوهای تیم های ملی زنان و مردان که در جریان بود، تعطیل شد و رشاد ممدوف سرمربی آذربایجانی تیم ملی نیز به کشورش بازگشت.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.