بازگشت اوسمار به ایران؟/ پیام سرمربی برزیلی به مدیرعامل پرسپولیس

خبرورزشی چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 22:27
مدیرعامل پرسپولیس از بازگشت اوسمار درصورت عادی شدن شرایط خبر داد.

پیمان حدادی، مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط اوسمار سرمربی این تیم گفت: آقای اوسمار گفتند که به زودی با خانواده‌ام به ایران بازمی‌گردم و امیدوار هستند که به‌زودی مسابقات از سر گرفته شود. از این روزهای سخت گذر خواهیم کرد و نشان می‌دهیم که ایرانی پای کشورش می‌ماند. مطمئن باشید این روزها خواهد گذشت و برگ برنده دیگری در تاریخ کشور ثبت می‌شود.

اوسمار امروز (چهارشنبه) با انتشار یک استوری در اینستاگرام از حضورش در سائو پائولوی برزیل خبر داد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.