تدفین شهدای حملات صهیونیستی-آمریکایی در قطعه ۴۲ بهشت زهرا (س)

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 17:38
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تدفین شهدای حملات صهیونیستی-آمریکایی در قطعه ۴۲ بهشت زهرا (س) انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر گ، مهدی بابایی، از تداوم خدمات‌رسانی سازمان بهشت زهرا (س) به خانواده شهدای حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به تهران خبر داد و افزود: دفن شهدا همزمان با آغاز حملات علیه جمهوری اسلامی ایران، آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قطعه ۴۲ بهشت زهرا (س) برای تدفین شهدا پیش‌بینی شده است، یادآور شد: جز پیکر شهدایی که به درخواست خانواده‌ها به شهرها و یا قطعات دیگر منتقل می‌شوند، تدفین پیکر دیگر شهدا در این قطعه انجام می‌شود.

بابایی با اعلام اینکه خدمات به خانواده شهدا به صورت رایگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان بهشت زهرا (س) به صورت مستمر در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهداست.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: دفن تعداد قابل توجهی از شهدا صورت گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.