متلاشی شدن یک هسته مزدوران مسلح دشمن آمریکایی- صهیونی در تهران+ فیلم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:58
یک هسته تروریستی از مزدوران دشمن آمریکایی صهیونی که در حال برنامه ریزی برای اجرای دستور اربابان متجاوز خود در تهران بودند شناسایی و عوامل دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال دریافت اطلاعات مردمی و انجام اقدامات اطلاعاتی-عملیاتی، یک هسته تروریستی از مزدوران دشمن آمریکایی صهیونی که در حال برنامه ریزی برای اجرای دستور اربابان متجاوز خود در تهران بودند شناسایی و عوامل آن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

از این مزدوران تروریست ، ۱۱ سلاح جنگی کلاشینکوف به همراه مقادیر زیادی فشنگ و ابزار جنگ شهری، مبالغی ارزهای خارجی (یورو و دلار) و یک دستگاه استارلینک کشف شد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با تأکید مجدد بر عهد خود با امام شهید حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (قدس الله نفسه الزکیه) و شهدای مظلوم اخیر علی الخصوص کودکان مظلوم و بی گناه میناب ، اعلام می دارد برخورد قاطعانه با این معدود مزدوران داخلی که در راستای نقشه شیطانی دشمن آمریکایی- صهیونی برای ناامن سازی میهن اسلامی ، وظیفه «سرباز اسرائیلی» را انجام می دهند، با قاطعیت و صلابت ادامه خواهد یافت.

همچنین از مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ، تقاضا دارد همچون گذشته ، اطلاعات خود در خصوص موارد مشکوک را به شماره تلفن‌های ۱۱۰، ۱۱۳ و ۱۱۴ یا درگاه ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان های ایرانی (ایتا، بله و روبیکا) ارسال نمایند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.