قالیباف: جهاد حضور در عزای رهبر شهیدمان است

تابناک چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:06
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جهاد واجب یکایک ما برای اقامه حق، حضور در میدان‌ها، مساجد و خیابان‌ها و اقامه عزای امام و رهبر شهیدمان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ‌امروز جهاد واجب یکایک ما برای اقامه حق، حضور در میدان‌ها، مساجد و خیابان‌ها و اقامه عزای امام و رهبر شهیدمان است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‌قل انّما اعِظُکم بِواحدةٍ انْ تَقوموا للّه مَثْنی‌ و فُرادی

‌امروز جهاد واجب یکایک ما برای اقامه حق، حضور در میدان‌ها، مساجد و خیابان‌ها و اقامه عزای امام و رهبر شهیدمان است. 

امر ملی را بر هر امر جناحی مقدم می‌دانیم و با حضور در خیابان، پشت ایران عزیز و قوای مسلح را محکم می‌کنیم.»

امروز (جهارشنبه ۱۳ اسفند) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  از عموم ملت شریف ایران و همه اقشار دعوت کرد تا با حضور گسترده در آیین وداع با پیکر مطهر رهبر شهید و قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی از ساعت ۲۲ امشب به مدت سه شبانه روز در مصلای امام خمینی تهران حضور پیدا کنند.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.