عراقچی: آمریکا به دیپلماسی و مردم خود خیانت کرد

الف چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:03
وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد از رویکرد آمریکا در قبال ایران بیان کرد که ترامپ به مردم خود خیانت کرد.

به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در واکنش به سیاست‌های مذاکراتی آمریکا در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: ترامپ به دیپلماسی و مردم آمریکا خیانت کرد.

وی افزود: هنگامی که با مذاکرات پیچیده هسته‌ای مانند یک معامله املاک و مستغلات رفتار می‌شود و زمانی که دروغ های بزرگ، واقعیت‌ها را مخدوش می‌کنند، انتظارات غیرواقعی‌بینانه هرگز برآورده نخواهند شد. نتیجه؟ بمباران میز مذاکره از سر کینه و لجبازی.

 

وزیر خارجه ایران تصریح کرد: آقای ترامپ به دیپلماسی و نیز به آمریکایی‌هایی که او را انتخاب کردند خیانت کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.