۶ آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس سمنان افزوده شد؛ استقرار در ۴شهرستان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:49
سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از اضافه شدن شش دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس این دانشگاه خبر داد و گفت: این آمبولانس‌ها در شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار و آرادان مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رشیدی پور ظهر چهارشنبه در بازدید ناوگان حمل و نقل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تحویل یک آمبولانس به مجموعه تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: هدف از این اقدام ارتقا کیفیت خدمات اورژانسی در استان سمنان است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد شش دستگاه آمبولانس تویوتا با تجهیزات کامل به ناوگان خدمت‌رسانی دانشگاه اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه همه شهرهای تابعه از این آمبولانس ها بهره مند هستند، ابراز داشت: توزیع آمبولانس ها برای اساس بررسی نیازها و کارشناسی کامل انجام گرفته است.

رشیدی پور اضافه کرد: این آمبولانس‌ها در شهرهای دامغان، سمنان، گرمسار و آرادان مستقر شدند.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای حوادث جاده ای می طلبد تا ناوگان اورژانس برای خدمات دهی سریع تر به مجروحان تصادفات جاده ای به سرعت وارد عمل شوند لذا خرید این آمبولانس ها در دستور کار بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.