ارتش اسرائیل: نشانه‌ای از فروپاشی در ایران دیده نمی‌شود

رکنا چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 11:42
ارتش اسرائیل اینگونه اظهار نظر کرد: نشانه‌ای از فروپاشی در ایران دیده نمی‌شود.
ارتش اسرائیل: نشانه‌ای از فروپاشی در ایران دیده نمی‌شود

به گزارش رکنا، یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی روز گذشته در گفت‌وگویی محرمانه با خبرگزاری صهیونیستی والا هشدار داد که اگرچه سیستم نظامی ایران ضربه خورده اما « با وجود حملات سنگین، آن‌ها در حال بازیابی قدرت خود برای بهبود توان عملیاتی‌شان هستند.»

به گفته این منبع، تهران برای مقابله با ترورهای هدفمند در تمام سطوح، جایگزین تدارک دیده است. این مقام نظامی با اشاره به عملیات‌های اخیر تأکید کرد: «ایرانیان از جنگ قبلی درس گرفته‌اند. آن‌ها هنوز از نظر نظامی به قدرت اول خود دست نیافته‌اند اما به شدت در حال کار و ترمیم قدرتشان هستند. مشکلاتی وجود دارد اما هیچ نشانه‌ای از فروپاشی دیده نمی‌شود.»

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.