پایگاه ویکتوریا بعد از حمله هوایی ایران + ویدئو | تصاویر حمله مجدد ایران به یک پایگاه آمریکایی در منامه | آژیرهای خطر در پایتخت بحرین به صدا درآمد

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 09:24
پایگاه ویکتوریا متعلق به ارتش آمریکا لحظاتی پیش هدف حمله هوایی قرار گرفت. به پایگاه آمریکایی در منامه هم حمله مجدد انجام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، لحظاتی پیش پایگاه ویکتوریای ارتش آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد مورد هدف قرار گرفت.

آژیرها در بحرین و به طور مشخص منامه پایتخت این کشور، بار دیگر به صدا درآمدند. صدای چندین انفجار در منامه به گوش رسید.

به گفته تلویزیون الاقصی، موشک‌های ایرانی اکنون به هدف آمریکایی در بحرین حمله کردند. سفارت آمریکا در بحرین از اتباع خود خواست که این کشور را ترک کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.