عوارض تردد در کدام آزادراه ها حذف شد؟

عصر ایران چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 09:01
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت گفت: به منظور جلوگیری از ترافیک و معطلی مردم در جاده های کشور، عوارض آزادراه هایی که به صورت دستی پرداخت در آنها صورت می گرفت، حذف شد.

میلاد دوستی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند آزادراه از گذشته عوارض به صورت دستی دریافت می شد، اما با توجه به برنامه ریزی های انجام شده جهت تسهیل سفر، جلوگیری از ایجاد صف و ترافیک و معطلی مردم، عوارض دریافت نمی شود و گیت های دستی نیز جمع شده است.

وی افزود: آزادراه تهران - شمال و ساوه - سلفچگان از مهمترین آزادراه هایی هستند که به  دلیل دریافت عوارض دستی ترافیک در آنها ایجاد می شد که گیت های آنها بسته شده است.

معاون آزادراه شرکت ساخت و توسعه تصریح کرد: در آزادراه هایی که به صورت الکترونیکی دریافت عوارض صورت می گرفت دوربین های موجود شناسایی را انجام می دهند و قبوض را نیز صادر می‌کنند، ولی ضرب العجلی برای پرداخت وجود ندارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.