تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات جام ملتهای آسیا، با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کره جنوبی شد. شاگردان مرضیه جعفری با وجود تلاش بسیار، نتوانستند مانع از گلزنی حریف در دقایق ۳۷، ۵۹ و ۷۹ شوند.
شاگردان مرضیه جعفری در تیم فوتبال بانوان ایران مسابقات جام ملتهای آسیا را با شکست آغاز کردند.
به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود در جام ملتهای آسیا از ساعت 12:30 امروز (دوشنبه) به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. گلهای کره جنوبی در دقایق 37، 59 و 79 به ثمر رسید.
برنامه دو دیدار آینده ایران در مرحله گروهی که در کشور استرالیا برگزار میشود به شرح زیر است:
پنجشنبه 14 اسفند ایران - استرالیا، ساعت 12:30 به وقت تهران، ورزشگاه گلدکوست
یکشنبه 17 اسفند ایران - فیلیپین، ساعت 12:30 به وقت تهران، ورزشگاه گلدکوست
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.