تشییع پیکر مطهر شهدای تجاوز آمریکایی صهیونیستی در قطعه ۴۲ بهشت زهرا (س)

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
امروز ۱۲ اسفند ۱۴۰۴ مراسم تشییع و تدفین پیکرمطهر شهدای تجاوز اخیر آمریکایی - صهیونیستی، با حضور پرشور مردم در قطعه ۴۲ گلزار بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد. این مراسم که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، بار دیگر پیام استقامت ملت ایران را در برابر زیاده‌خواهی قدرت‌های استکباری به جهانیان مخابره کرد و نشان داد خون شهدا، چون همیشه ضامن بقا و سربلندی این مرز و بوم است. در میان اندوهی عمیق و چشمانی اشکبار، پیکر‌های پاک شهدای جنایت ترکیبی آمریکا و صهیونیستی امروز بر دستان امت حزب‌الله در قطعه ۴۲ بهشت زهرا (س) تشییع شد. مزار شهدای جنگ ۱۲ روزه که پیشتر در این قطعه آرمیده بودند، امروز میزبان همسنگران جدیدی شد تا بار دیگر عطر شهادت در این مکان مقدس طنین‌انداز شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.