تصاویر؛ خانواده سلطنتی اردن در سانفرانسیسکو تماشاگر دیدار با الجزایر

فرارو سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:29
ملک عبدالله دوم،‌ پادشاه اردن به همراه ولیعهد حسین بن عبدالله دوم، همسرش امیره رجوه الحسین و دخترشان شاهدخت ایمان بنت حسین، بازی تیم اردن مقابل الجزایر را از روی سکوهای ورزشگاه خلیج سانفرانسیسکو تماشا کردند. شاهزاده حسین، ولیعهد اردن، پس از باخت تیم ملی کشورش به الجزایر مجموعه‌ای از عکس‌های این حضور را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و خطاب به ملی‌پوشان اردنی نوشت: «ما شما را دوست داریم و از تلاش‌های شما قدردانی می‌کنیم و می‌دانیم که چقدر می‌خواهید اردنی‌ها را خوشحال کنید. النشامه (لقب تیم ملی اردن)، شما تمام تلاش خود را کردید! به برادرانمان در تیم ملی الجزایر تبریک می‌گوییم.»

 

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.