بندرعباس- اداره کل انتقال خون استان هرمزگان طی اطلاعیهای از مردم خواست جهت اهدای خون به مراکز انتفال خون مراجعه کنند.
در اطلاعیه اداره کل انتقال خون استان هرمزگان آمده است؛ با توجه به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به نقاط مختلف کشور و استان هرمزگان، جهت امداد رسانی پایدار به مجروحین و بیماران، نیاز فوری به همه گروههای خونی اعلام میشود.
لذا از هماستانیهای همیشه در صحنه تقاضا میشود در اولین فرصت با مراجعه به مراکز انتقال خون در سراسر استان، در عمل پسندیده اهدای خون مشارکت کنند.
ساعت کار مراکز به شرح زیر است؛
مرکز انتقال خون بندرعباس
صبح ۸ الی ۱۳
عصر ۱۷ الی ۲۲
مرکز انتقال خون بندرلنگه
صبح ۸ الی ۱۳
شب ۱۹ الی ۲۳
مرکز انتقال خون میناب
صبح ۸ الی ۱۳
شب ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۳۰
مرکز خونگیری قشم
عصر ۱۸ الی ۲۲
منبع: مهر
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.