استفاده از مترو و اتوبوس در تهران رایگان شد

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اعلام کرد: امروز به دلیل شرایط خاص ترددی که بابت تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا ایجاد شده، حمل و نقل عمومی تهران رایگان شد.
از روابط عمومی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن هرمزی روز شنبه گفت: صبح امروز شنبه ۹ اسفند رژیم صهیونیستی و آمریکا حملات خود را علیه مردم ایران آغاز کردند و موجب تشدید ترددهای مردم در ساعات مختلفی از روز شدند.
 
️به گفته هرمزی، شرایط ترددی تهران موجب شد تصمیم گرفته شود استفاده از ناوگان اتوبوس و شبکه متروی تهران رایگان شود.
 
وی یادآور شد: مترو تهران طبق اعلام قبلی، از امروز ۱۰ اسفند تا ساعت ۲۴ خدمات رسانی خواهد داشت و حرکت آخرین قطارها ساعت ۲۳ از ایستگاه‌های مبدا خطوط حرکت خواهند کرد.
 
منبع: ایرنا

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.