سرکنسولگری آمریکا در کراچی پاکستان در تصرف معترضان

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
راهپیمایی کنندگان خشمگین به تجاوزگری آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران سرکنسولگری آمریکا در کراچی را تصرف کردند.

سرکنسولگری آمریکا در کراچی پاکستان در تصرف معترضان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،‌ شبکه‌های خبری پاکستانی امروز صبح از راهپیمایی معترضان به تجاوزگری آمریکا و اسرائیل علیه ایران در شهر کراچی خبر داده و گفتند که راهپیمایی کنندگان خشمگین ضمن ورود به سرکنسولگری آمریکا ضمن به آتش کشیدن پرچم این کشور، محوطه داخلی آن را به تصرف خود درآوردند.

گفته می‌شود ماموران امنیتی داخل سرکنسولگری آمریکا دست به شلیک مستقیم به سمت معترضان کرده و چند نفر از معترضان نیز جان خود را از دست داده و برخی نیز زخمی شده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.