حمله سایبری شدید به پیام رسان های ایرانی

گسترش نیوز یکشنبه 04 دی 1401 - 13:54
امیر محمدزاده لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در توییتر خبر از حملات سایبری به پیام‌رسان‌های ایرانی داد.

لاجوردی در این خصوص نوشت: «در ساعت اوج استفاده مردم از پیام‌رسان‌های داخلی، حملات شدید منع خدمت توزیع‌شده (DDoS) از خارج کشور جهت جلوگیری از سرویس‌دهی مناسب پیام‌رسان‌ها آغاز شد و با سرویس DDoS mitigation که ساخته‌ جوانان ایرانی است، جلوی حمله گرفته شد. چتر مقابله با این حملات شامل تمام سرویس‌های داخلی خواهد شد.»

در حملات DDos مهاجم یا مهاجمان با ایجاد ترافیک کاذب بر روی سرور سایت و یا پایگاه هدف را برای مدت موقت از دسترس خارج می‌کنند.

 

لاجوردی در این خصوص نوشت: «در ساعت اوج استفاده مردم از پیام‌رسان‌های داخلی، حملات شدید منع خدمت توزیع‌شده (DDoS) از خارج کشور جهت جلوگیری از سرویس‌دهی مناسب پیام‌رسان‌ها آغاز شد و با سرویس DDoS mitigation که ساخته‌ جوانان ایرانی است، جلوی حمله گرفته شد. چتر مقابله با این حملات شامل تمام سرویس‌های داخلی خواهد شد.»

در حملات DDos مهاجم یا مهاجمان با ایجاد ترافیک کاذب بر روی سرور سایت و یا پایگاه هدف را برای مدت موقت از دسترس خارج می‌کنند.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.