بخشنامه شیوه ترخیص کامیون های وارداتی ابلاغ شد

اقتصاد آنلاین شنبه 26 تیر 1400 - 22:46
معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران، بخشنامه تسریع در ترخیص کامیون‌های وارداتی را ابلاغ کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران، بخشنامه تسریع در ترخیص کامیون‌های وارداتی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه اینطور بیان شده است که با توجه به مورد موافقت قرار گرفتن پیشنهاد معاونت فنی گمرک پیرامون جلوگیری از انباشت کامیون‌های وارداتی در گمرکات اجرایی کشور، این گمرکات باید ظرف ۳ روز کاری نسبت به اعلام فهرست و آمار کامیون‌های اظهار شده که صاحبان کالا هنوز موفق به ترخیص آن‌ها نشده اند، اقدام کنند.

همچنین گمرکات اجرایی کشور موظفند که حداکثر تا پایان هفته، دلیل اظهار نشدن مابقی کامیون‌های مانده در گمرکات را به همراه مشخصات صاحبان کالا و کامیون ها، اعلام کنند.

گمرک

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.