العربی الجدید به نقل از یک منبع ایرانی: در حال بررسی تعلیق گفت‌وگوهای فنی با آمریکا هستیم

اقتصادنیوز یکشنبه 07 تیر 1405 - 22:23
اقتصادنیوز: یک منبع ایرانی به العربی الجدید گفت: ما در حال بررسی تعلیق گفت‌وگوهای فنی با طرف آمریکایی و عدم مشارکت در آنها هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، یک منبع ایرانی امروز (یکشنبه) به روزنامه قطری «العربی الجدید» گفت که تهران در دو روز گذشته پیام‌های محکمی را از طریق واسطه‌ها به طرف آمریکایی ارسال کرده است. 

در ادامه این مطلب آمده است: وی افزود که تلاش برای باز کردن یک کریدور جایگزین در تنگه هرمز و حملات اخیر، تهدیدی اساسی برای آینده تفاهم‌نامه محسوب می‌شود.

وی تهدید کرد: «ما در حال بررسی تعلیق گفت‌وگوهای فنی با طرف آمریکایی و عدم مشارکت در آنها هستیم، مگر اینکه نقض‌ها متوقف شوند.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید