گفت‌وگوی بن سلمان با مکرون با محور تفاهم‌نامه ایران و آمریکا

فرارو یکشنبه 07 تیر 1405 - 21:09
محور اصلی این گفت‌وگوهای مکرون و عربستان، بررسی وضعیت تفاهم‌نامه منعقد شده بین واشنگتن و تهران بوده است.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، به تبادل نظر درباره تفاهم‌نامه میان آمریکا و ایران پرداخت.

به گزارش فرارو، در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است: محور اصلی این گفت‌وگوهای دوطرف، بررسی وضعیت تفاهم‌نامه منعقد شده بین واشنگتن و تهران بوده است.

 همچنین طرفین بر ضرورت تداوم تلاش‌ها برای دستیابی به راه‌حل‌های جامع جهت برقراری ثبات و امنیت در منطقه تأکید کردند.

عربستان و فرانسه

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.