درخشان: با هر ۵ تیمی که دستم بوده استقلال را شکست دادم/ دربی را هم از کسی بردم که به پرسپولیس نباخته بود +ویدیو

خبرورزشی یکشنبه 07 تیر 1405 - 19:08
حمید درخشان ادعا می‌کند متخصص شکست دادن استقلال است؛ چه با پرسپولیس چه ۴ تیم دیگری که هدایت‌شان را بر عهده داشته بود.

حمید درخشان می‌گوید هرگز به استقلال نباخته؛ نه فقط در دربی و با پرسپولیس، که با پیکان، شهرداری تبریز، داماش گیلان و شاهین بوشهر هم آبی‌های پایتخت را شکست داده است.

مهمان من‌تومن خبرورزشی به بهروز رهبری‌فرد گفت: اگر یادت باشه اون بازی دربی که ۲-۱ بردم هم قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود؛ امیر قلعه‌نویی که تا قبل آن به پرسپولیس نباخته بود!

این بخش از صحبت‌های درخشان را در ویدیوی زیر می‌بینید. اما اگر می‌خواهید با جزئیات بیش‌تر و کامل‌تر ببینید دقیقه ۴۶:۵۰ لینک روبه‌رو را باز کنید: ویدیوی کامل قسمت ششم| من‌تومن با حمید درخشان

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.