آغاز عملیات ساخت مدرسه ۴ کلاسه در روستای قشلاق شاهسوند ملایر

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 18:23
همدان-عملیات ساخت مدرسه ۴ کلاسه خیر ساز در روستای «قشلاق شاهسوند» ملایر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عملیات اجرایی مدرسه ۴ کلاسه در روستای «قشلاق شاهسوند» از توابع بخش جوکار ملایر عصر یکشنبه با هدف ارتقای کیفیت محیط‌های یادگیری و بهبود زیرساخت‌های آموزشی در مناطق روستایی آغاز شد.

این مدرسه خیر ساز شامل یک ساختمان ۴ کلاسه مجهز به سالن است که با زیربنای ۲۶۰ مترمربع طراحی شده و براساس تعهدات انجام شده، میزان مشارکت اولیه در این طرح افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

این مدرسه به همت خیر نیک اندیش آقای «حاتمی‌کیا» ساخته خواهد شد. این خیر نیک اندیش پیش از این هم در ساخت مدرسه دو کلاسه «چشمه‌های امید» در روستای چشمه قنداب شهرستان اسدآباد مشارکت داشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.