تجاوز اسرائیل به جنوب سوریه به بهانه «منطقه امنیتی»

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 11:12
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با تجاوز به مناطق جنوبی سوریه در این مناطق تیراندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاخباریه، نظامیان صهیونیست تحت عنوان منطقه امنیتی در جنوب سوریه به حومه درعا تجاوز کرده و ۲ تن را در این منطقه هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست صبح امروز به سمت وادی الرقاد تا روستای جمله واقع در حومه غربی درعا پیشروی کردند. تک تیراندازهای صهیونیست نیز بر بلندی های تله المغر مستقر شدند. اشغالگران صهیونیست با تیربارهای خود به سمت مناطق کشاورزی منطقه تیراندازی کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست تعدادی از افراد مسلح در منطقه امنیتی جنوب سوریه را هدف قرار دادند. لازم به ذکر است که این رژیم در سوریه نیز مانند لبنان با اشغال بخش هایی از جنوب این کشور به بهانه منطقه امنیتی در حال تجاوز به خانه های مردم سوریه و هدف قرار دادن آنها است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.