حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم و سیریک

عصر ایران یکشنبه 07 تیر 1405 - 01:26

ارتش آمریکا بامداد امروز یکشنبه به قشم و سیریک (هرمزگان) حمله کرد.

به گزارش عصرایران، این برای دومین شب متوالی است که ارتش آمریکا به نقاطی در جنوب ایران حمله می کند.

همچنین این برای دومین بار از زمان امضای تفاهم نامه میان سران ایران و آمریکاست که حملاتی از سوی آمریکا علیه ایران رخ می دهد.

حملات ارتش آمریکا به جنوب ایران
۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۰۱:۲۵

اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی :
ارتش آمریکا در حال حمله به اهداف ایرانی در پاسخ به هجوم روز شنبه ایران به کشتی تجاری است.

حمله به سیریک و قشم
۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۰۱:۲۵

 خبرنگار صداوسیما در سیریک به نقل از یک منبع آگاه نظامی: صدای انفجارهای شنیده شده مربوط به اصابت چند پرتابه به دکل مخابراتی در محدوده روستای طاهرویی سیریک است

 خبرنگار صداوسیما در قشم به نقل از یک منبع آگاه: چند پرتابه در محدوده روستای مسن شهرستان قشم اصابت کرده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.