گفتگوی وزیران خارجه انگلیس و پاکستان درباره مذاکرات ایران و آمریکا

اقتصادنیوز شنبه 06 تیر 1405 - 21:28
اقتصادنیوز: وزیر خارجه انگلیس و همتای پاکستانی وی در تماسی تلفنی درباره آخرین تحولات غرب آسیا به ویژه مذاکرات میان ایران و آمریکا رایزنی کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که ایوت کوپر وزیر امور خارجه انگلیس و محمد اسحاق دار همتای پاکستانی وی امروز شنبه در یک تماس تلفنی درباره آخرین تحولات در غرب آسیا گفتگو کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی، این تماس تلفنی در بحبوحه تنش آفرینی های آمریکا در منطقه انجام شد.

بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه پاکستان، وزیر خارج انگلیس بار دیگر از تداوم تلاش‌ های پاکستان در راستای برقراری ارتقای صلح و ثبات در منطقه، از جمله نقش اسلام آباد در تسهیل امضای تفاهم‌ نامه میان ایران و آمریکا قدردانی کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد که محمد اسحاق دار بر تعهد پاکستان برای ارتقای گفتگو، دیپلماسی و تعامل سازنده میان طرف‌ها تأکید کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.