واگذاری ۱۸۰ هکتار زمین در شاهرود برای احداث نیروگاه خورشیدی

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 20:24
شاهرود- رئیس جهاد کشاورزی شاهرود از واگذاری ۱۸۰ هکتار اراضی ملی شهرستان به سرمایه‌گذاران حوزه انرژی‌های پاک خبر داد و گفت: این اقدام گامی مؤثر در راستای توسعه پایدار و تولید انرژی سبز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن غریب مجنی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در جهاد کشاورزی شاهرود با تأکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های انرژی پاک برای کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، اظهار داشت: این اداره با رویکردی حمایتی، آمادگی کامل خود را برای واگذاری زمین‌های ملی و دولتی به سرمایه‌گذارانی که در راستای احداث نیروگاه‌های خورشیدی فعالیت می‌کنند، اعلام می‌دارد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، هفت مورد واگذاری به مجموع مساحت ۱۸۰ هکتار در این حوزه عملیاتی شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شاهرود در ادامه تصریح کرد: حمایت از طرح‌های زیرساختی در حوزه انرژی‌های نو، نشان‌دهنده‌ی عزم جدی سازمان برای همسویی با سیاست‌های کلان کشوری در راستای توسعه اقتصادی است.

غریب مجنی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها علاوه بر افزایش سهم انرژی‌های پاک در سبد انرژی کشور، نقش مؤثری در ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای متقاضیان کار و پیشبرد توسعه پایدار در سطح شهرستان ایفا خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.