انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد

فرارو شنبه 06 تیر 1405 - 20:26
آژانس دریانوردی بریتانیا پس از حمله به نفتکش‌ها، سطح هشدار در تنگه هرمز را افزایش داد.

عملیات تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) پس از افزایش تنش در تنگه هرمز و مورد حمله قرار گرفتن کشتی‌ بدون جواز در منطقه، سطح تهدید در این تنگه را افزایش داده است. 

به گزارش فرارو به نقل از آرمن پرس، پیش از این، بخشی از یک نفتکش هنگام عبور از تنگه مورد اصابت یک پرتابه ناشناس قرار گرفت.

 در جزئیات اشاره شده که پل کشتی آسیب دید، اما هیچ یک از خدمه آسیب ندیدند. در این میان UKMTO به دریانوردان در مورد وجود مین‌های دریایی در تنگه هرمز هشدار داده و ادعا کرده است که کشتی‌ها باید منتظر دستورالعمل‌های بیشتر باشند تا عملیات پاکسازی مین انجام بگیرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.