به گزارش همشهری آنلاین، «بتزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین تهدید برای این رژیم خواند و گفت تلآویو باید به تنهایی علیه موشکهای ایرانی که موجودیت رژیم را تهدید میکنند، وارد عمل شود.
وی در ادامه گفتوگوی خود با رادیو رژیم صهیونیستی، خواستار خلع سلاح حماس و حزب الله شد و گفت حزب الله و حماس باید سلاح خود را تحویل دهند.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین بر توسعه پروژههای شهرکسازی تاکید کرد و گفت شهرکسازی در کرانه باختری، نوار غزه و جنوب لبنان تقویت خواهد شد.












