اسرائیل باید به‌ تنهایی علیه موشک‌های ایرانی اقدام کند

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 18:56
وزیر دارایی افراطی کابینه نتانیاهو موشک‌های ایرانی را تهدیدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی خواند و گفت تل‌آویو باید به‌ تنهایی علیه موشک‌های ایرانی اقدام کند.

به گزارش همشهری آنلاین، «بتزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای این رژیم خواند و گفت تل‌آویو باید به‌ تنهایی علیه موشک‌های ایرانی که موجودیت رژیم را تهدید می‌کنند، وارد عمل شود.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با رادیو رژیم صهیونیستی، خواستار خلع سلاح حماس و حزب‌ الله شد و گفت حزب الله و حماس باید سلاح خود را تحویل دهند.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین بر توسعه پروژه‌های شهرک‌سازی تاکید کرد و گفت شهرک‌سازی در کرانه باختری، نوار غزه و جنوب لبنان تقویت خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.