جدایی واحدی نبکبخت از هدایت نماینده ارومیه در دسته چهار دو هفته بعد از انتصاب

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 16:58
علیرضا بازیکن جنجالی سابق فوتبال بعد از ۲ هفته از انتخابش به عنوان سرمربی تیم دسته چهارمی هور اسپور ارومیه از این تیم جدا و دوباره هدایت نماینده مشهد در لیگ دسته دو را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، علیرضا واحدی نیکبخت که بعد از چند مدت بدون تیم بودن، ۲۳ خرداد به عنوان سرمربی تیم دسته چهارمی هور اسپور ارومیه انتخاب شده بود ( اینجا ) بعد از گرفتن نتیجه ضعیف با این تیم به یکباره از نماینده ارومیه جدا و دوباره به عنوان سرمربی تیم شادکام مشهد انتخاب و به شهرش بازگشت.

نیکبخت همراه با تیم هور اسپور که یکی از سه مدعی صعود بود ۲ بر یک به تیم رعد مهدیه تبریز باخت تا شانس این تیم برای صعود به حداقل برسد.

پیش از این، نیکبخت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ به عنوان سرمربی شادکام انتخاب شده بود که ۸ خرداد ۱۴۰۳ از این تیم کنار گذاشته شد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.