ادعای ترور شهید کمال خرازی در بیمارستان/ صادق خرازی: یکی از سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به ما پیغام داد که ...

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 10:53
صادق خرازی برادرزاده شهید کمال خرازی درباره نحوه شهادت او گفت: یکی از سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به ما پیغام داد که در بیمارستان درباره ایشان نفوذی صورت گرفته و به صورت استنشاقی ایشان را شهید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق خرازی فعال سیاسی و برادرزاده شهید کمال خرازی درباره نحوه شهادت او در گفتوگویی با همشهری اظهار کرد: اطلاعاتی به دست ما رسیده که نیروهای امنیتی در حال بررسی آن هستند و امیدوارم درباره ابهاماتی که برای خانواده به وجود آمده، به یک جمع‌بندی برسند.

وی مدعی شد: یکی از سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به ما پیغام داد که در بیمارستان درباره ایشان نفوذی صورت گرفته و به صورت استنشاقی ایشان را شهید کرده‌اند.

او در ادامه این ادعا افزود: حال ایشان آن‌قدر وخیم نبود که منجر به شهادت شود؛ نه‌تنها وخیم نبود، بلکه پس از جراحی روند بهبودی را طی می‌کرد. اشتباه بزرگ این بود که ایشان را به بخش منتقل کردند.

صادق خرازی با تأکید بر اینکه این موضوع هنوز اثبات نشده است، گفت: این ماجرا باید بررسی شود. می‌دانم مطرح کردن آن بازتاب زیادی خواهد داشت، اما یک‌سری ابهامات در ذهن ما و خانواده وجود دارد که باید توسط نهادهای مسئول بررسی شود.

وی در پایان اظهار کرد: در هر صورت ایشان به شهادت رسید و بر اساس وصیت خود، در قطعه شهدای رمضان و در کنار همسرش به خاک سپرده شد.

۲۹۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.