هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی به شورای همکاری خلیج فارس

اقتصادنیوز جمعه 05 تیر 1405 - 21:11
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: قدرت موشکی و پهپادی ما، و همچنین مدیریت تنگه هرمز،خطوط قرمز جدی ایران هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابرهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

هشدار به رهبران شورای همکاری خلیج [فارس]:

برون‌سپاری امنیت‌تان شما را ناامن‌تر کرده است.

شما دیده‌اید که چگونه پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در کشورهای‌تان به جای تأمین امنیت، به منبعی برای تهدید تبدیل شده‌اند.

قدرت موشکی و پهپادی ما، و همچنین مدیریت تنگه هرمز،خطوط قرمز جدی ایران هستند.

تنها مسیر قابل اعتماد برای امنیت منطقه‌ای، دوری از ایالات متحده است.

741

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.