رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات

عصر ایران جمعه 05 تیر 1405 - 18:41
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، از تماس تلفنی سید عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات درباره آخرین وضعیت منطقه با یکدیگر رایزنی کردند.
 
به گزارش تسنیم، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، از تماس تلفنی سید عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.
 
در این تماس تلفنی، تحولات منطقه و آخرین وضعیت‌ها و رویدادهای منطقه‌ای، پس از دستیابی به تفاهم‌نامه بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.