به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماس تلفنی با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، درباره تازهترین تحولات منطقهای و وضعیت کلی اوضاع گفتوگو کرد.
در این رایزنی، دو طرف ضمن بررسی تحولات و تنشهای جاری در منطقه، درباره روندهای سیاسی و امنیتی موجود تبادل نظر کردند.
وزیر خارجه امارات در این گفتوگو ابراز امیدواری کرد که مذاکرات و رایزنیهای جاری به نتایج مثبتی منجر شود که زمینهساز تقویت امنیت، ثبات و آرامش پایدار در منطقه باشد.









