به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر ولایتی با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: در شبکه ایکس نوشت: ثبات امروز اعراب حاشیه خلیجفارس، مدیون مدیریت قرنواره ایران بر شاهرگ تنگه هرمز است.
غرب جز وحشیگری و غارت، دستاوردی برای منطقه نداشته است.
حاشیهنشینان و اطفال سیاسی منطقه به بیانیه های سفارشی دلخوش ندارند و بدانند حیات شما ریزهخواری از این سفره است.
در بازآرایی معادلات بزرگ، کوچکهای حاشیهنشین جایی پای میز ندارند، حذف میشوند و حیات استراتژیکشان وامدار سقف تحمل تهران است.

۳۱۲۲۱










